Subject: Paide kohtu-ja riigimaja kolimine
From: Kalli Mägar <[email-masked]>
To: "Eha Tasang" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Avo Roosvalt" <[email-masked]>,Külliki Aasa <[email-masked]>, "Marko Haug" <[email-masked]>,Galina Põlma <[email-masked]>, "Ene Koitla" <[email-masked]>, "Heli Teder" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, "Reet Sarjas" <[email-masked]>,Kersti Rohtjärv <[email-masked]>, "Kaja Sula" <[email-masked]>, "Madis Mikkor" <[email-masked]>, "Rainer Eidemiller" <[email-masked]>, "Martin Maltse
Cc: Maivi Suurmäe <[email-masked]>, "Janne Niinemets" <[email-masked]>, "Kristin Tamm" <[email-masked]>, "Anti Talves" <[email-masked]>, "Mart Salusaar" <[email-masked]>, "Lauri Preimann" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 09:32:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

30.07 alustatakse Rüütli tn 25 majast kell 9.00. Sealt edasi liigutakse
Pärnu tn 58 ja Pärnu tn 54 aadressidele, jõuavad sinna orienteeruvalt
kella 10.00-11.00 ajal (sõltuvalt kuidas Rüütli tn 25 asjade
komplekteerimine autodesse sujub).

Lisatud on ka korruste plaanid, kontrollige üle et kõik ruumide numbrid
kastidel oleks õiged.

Paide Riigimaja läbipääsukaardid väljastan teile 30. juulil kohapeal. Olen
alates hommikust Paides liikumas. Kiirete küsimuste korral palun
helistage.

Kuni 26. juuli olen puhkusel.

Rüütli 25, Paide

tühjadele ruumidele jätke palun võtmed ette. Andke mulle teada kui olete
valmis ruumid üle andma ja kabinettide võtmete arvud, välisuste kaartide
ja võtmete arvud ja mobiilsed paanikanupud.   Ruumidesse võib jääda
mööbel. Vormistame aktid.

Alates 31. juuli ei ole maja uks enam automaatselt päeval lukust lahti, et
takistada kõrvaliste isikute pääsemist hoonesse. Asjade ära viimiseks
pääsete majja läbipääsukaardiga. Maja on esialgu päeval valvest maas.

Peale kolimist andke palun mulle teada, mis ajaks on teie asjad hoonest
viidud.

Heakorrateenus ruumides lõpeb 31.07 sh ka jäätmevedu. Kes soovib hilisemat
jäätmete utiliseerimist peaks selle eraldi tellima.

Kõike head,

Kalli Mägar
Lääne piirkonna kinnisvarahaldur

tel 5302 7813

Õhtu põik 5, 80010 Pärnu
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.